smafolketshastsida

Alla inlägg under april 2012

Av Sara - 2 april 2012 18:00

Hej!!

Igår kväll så for vi ut en sväng, tanken va väl bya-svängen, men Pokkadis nyfiken som hon är svängde höger in till reningsverket ist. Där blev vi stannanes hela passet. Eftersom Pokkadis är så liten i mun å bettet lite stort, så har hon fått lite sår i mungipan. Therese la på henne kapsonen vilket jag tro gick bättre för henne än för mig.

Voltarbete är nått vi måste träna MYCKET mera på när vi fått till en fungerande Paddock här hemma + mycke annat så klart. Hon gick bättre i Höger varv än i vänster.

Jag hade fullt upp med mig själv kändes det som...

Therese fick tillrättavisa mig lite " ne me händerna", "sätt dig på andra sittbenet" osv... Ja som sagt ROM byggdes inte på EN dag.... Har många många år framför oss... tur vi är ung än ;)

Therese Jobbade på bra med Álfur Går Mycke bättre där med Tölten!! Det tar sig, bara att kämpa på där med. Annars så känns det riktigt roligt... Ser framemot Sommaren då man kan arbeta på mer från marken med cavaletti, tömkörning, voltarbete etc  sånt som är lite svårt att göra nu, när det fortfarande är skoterföre och för mycke snö överallt...

Lev å Må / Sara


Presentation


Hej och välkommen till min
lilla hästsida här kommer
jag att berätta om alla mina
trevliga upptåg som jag,mina vänner och familj hittar
på.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

våran gästbok

A'lfur & Pokkadis

Våra 2 Isländshästar


Ovido - Quiz & Flashcards