smafolketshastsida

Alla inlägg under juni 2014

Av Sara - 8 juni 2014 22:50

Blir som glapp i inläggen.. ff aldeles för dålig på att uppdatera läget.
Ikväll tog jag och Tildra med oss Heidur som handhäst runt gammsåga. Gick riktigt bra för att vara första gången med dessa 2!
Tildra hade spring i benen så det blev mycket tölt å lite galopp, heidur hon.. jaa passar som alltid :)
Tildra har jag fått ner bra i vikt, idag red jag i barbackasadel och jag kunde då spänna igen 30 cm jorden!
Hästarna har fått sig en kompis, en liten söt arab kille som är hur snäll som hälst, är inte min häst utan min vän ronja.
Numer ha jag ingen mobil me mig på turerna då den ä så sabla stor...
Så inga bilder på ridturen bli det.

Nä nu sova, sista veckan för dottern innan sommarlovet börjar
Sov gott

Här är Emma, grann jänta som håller på å lära sig mark hantering och som sen kommer att hjälpa mig motionera pållen min

Presentation


Hej och välkommen till min
lilla hästsida här kommer
jag att berätta om alla mina
trevliga upptåg som jag,mina vänner och familj hittar
på.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

våran gästbok

A'lfur & Pokkadis

Våra 2 Isländshästar


Ovido - Quiz & Flashcards