smafolketshastsida

Alla inlägg under juli 2013

Av Sara - 12 juli 2013 17:43

Det är så roligt att jobba å lära känna denna underbara varelse. Hon har nu börjat visa humör när jag kräver saker av henne. Tölten låssnar mer och mer. Hon börjar slappna av mer u voltarbetet men även tjura eftersom det blir jobbigt:-) hon har god framåt bjudning och har mycket mer framåtanda än disa hade. Galopp skänkeln sitter rätt så bra.
Mer träning i kapson för mjuk görande och mer bärighet.
Men.. har insett att kag måste slå på henne skor
Hon trampar in så mycket sten och rullar över sliter ojämt på bägge fram.
Men allt gå som sagt jätte bra å hon är så arbets villig. Underbara häst!
Igår va jag och dottern ut på en tur. Hon på Heidur och fick rida i alla 4 gångarter. 2 lyckliga efter ridturen

Ida å Heiduran

Så här gött må man efter lite träning i skogen

Presentation


Hej och välkommen till min
lilla hästsida här kommer
jag att berätta om alla mina
trevliga upptåg som jag,mina vänner och familj hittar
på.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

våran gästbok

A'lfur & Pokkadis

Våra 2 Isländshästar


Ovido - Quiz & Flashcards