smafolketshastsida

Alla inlägg under oktober 2013

Av Sara - 10 oktober 2013 21:30

Senaste tiden har bestått av jobb.. jag har nu jobbat heltid i över en månad och tiden med hästarna har nästan varit obefintlig känns det som. Gravid som man är så orkar jag mindre än jag önskat och foglossningarna börjar göra sig påmind. Jag jobbar hästarna mer från marken och försöker stimulera dem på de viset ist. Ida, min lilla hjälpreda får hjälpa till med att vattna hästarna å borsta upp dem å ge dem em maten... Idag så lyckades tildra tappa en fram sko. Letade en liten stund å fann den, men inte så rak som jag hoppats på... så det bli till att ringa hovis i morgon å boka in ett möte:-) nää nu sova då jag ska upp kl 6 i morgon bitti. Så sov gott ni som läser min blogg!!

Av Sara - 1 oktober 2013 20:36

Nu ha dom fått jobba i paddoken, både lös och i rep. Gick bara bullar å dom tyckte de va asa drygt;-)

Dom 2 tjockisana i hagen..

Presentation


Hej och välkommen till min
lilla hästsida här kommer
jag att berätta om alla mina
trevliga upptåg som jag,mina vänner och familj hittar
på.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

våran gästbok

A'lfur & Pokkadis

Våra 2 Isländshästar


Ovido - Quiz & Flashcards