smafolketshastsida

Alla inlägg under september 2014

Av Sara - 22 september 2014 20:14

Idag ha de snöat för första gången.. å på det blåser det.. kan bara säga att det är kallt ute!
Jag har masserat tildra nu varannan dag å idag släppte mycket... ha jag för mig iaf ;)
Hon gäspade å stod å vilade väldigt länge.
Sen for jag å Julia ut me pållarna en sväng runt om i byn

Julia premiär rider med handhäst efter bya vägen och de gick toppen

Av Sara - 15 september 2014 16:16

Igår kväll kom Mallan å gick igenom Tildra som nu varit diffust halt vid ridning i några veckor. De visade sig att hon hade 1 muskelknuta bak vidhöftbenet på höger sida som nu måste masseras ut. Framme vid bogen hittade hon oxå nån knuta av nått slag som var avlång å låg mer under bogbladet.. troligen en äldre skada av nått slag?! Så nu är det upp till mig att massera å jobba mjukgörande med henne till nästa gång hon kommer ?
Lånade grannens stall då mitt är okuperat av virke, tanx ingela ?

Presentation


Hej och välkommen till min
lilla hästsida här kommer
jag att berätta om alla mina
trevliga upptåg som jag,mina vänner och familj hittar
på.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

våran gästbok

A'lfur & Pokkadis

Våra 2 Isländshästar


Ovido - Quiz & Flashcards